برای اولین بار :در بخش صنعت اولین كتابخانه مشاركتی در استان یزد افتتاح شد

یزدفردا "با حضور جمعی از مسئولین استان و با همكاری اداره كل كتابخانه های عمومی استان و به همت شركت فولاد یزد در بخش صنعت اولین كتابخانه مشاركتی فولاد استان افتتاح گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره كل كتابخانه های عمومی استان ، كتابخانه مشاركتی فولاد یزد با حضور مدیر كل كتابخانه های عمومی استان ، مشاور صنعتی استاندار ، رئیس سازمان ملی جوانان استان و مهندس عسكر زاده شاهی مدیر عامل شركت فولاد و جمعی از مدیران شركت مزبور افتتاح و راه اندازی گردید .
در آئین افتتاح اولین كتابخانه مشاركتی در حوزه صنعت ، علائی ضمن تقدیر از مدیر عامل شركت فولاد یزد برای انجام این رسالت فرهنگی ، برخی از طرحها و اقدامات اداره كل كتابخانه ها را برای حاضرین تشریح كرد و از رشد شاخصهای كتابخوانی در استان از جمله " زیر بناء ، عضو و امانت " نام برد و ادامه داد در هفته دولت 7 باب كتابخانه عمومی افتتاح خواهد شد و مجموع كتابخانه هاب عمومی استان به 100 باب خواهد رسید .
وی از حمایت و تجهیز كتابخانه مشاركتی فولاد با اعطاء كتاب و نرم افزارهای كتابداری خبر داد .
در ادامه منتظری مشاور صنعتی استاندار نیز از حمایت استاندار از مراكز صنعتی كه به امر فرهنگی خصوصا كتاب و كتابخوانی عنایت دارند خبر داد و گفت توسعه كتابخوانی به عواملی همچون علاقه و انگیزه ، امكانات و همچنین محیط وابسته است .
در ادامه پارسائیان رئیس سازمان ملی جوانان نیز به برخی اقدامات و فعالیتهای اجتماعی این سازمان اشاره كرد و گفت كتابها و بسته های فرهنگی در این زمینه آماده شده است كه با هماهنگی اداره كل كتابخانه های عمومی در اختیار كتابخانه ها قرار خواهد گرفت .
در این مراسم مدیر عامل شركت فولاد یزد نیز ضمن تشكر از همكاری اداره كل كتابخانه های عمومی استان خواستار ارسال كتابهایی در زمینه امور اجتماعی و آموزش مهارتهای زندگی برای كاركنان شركت فولاد در نظر بگیرند .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا